Hola!!
Jo fa 17 dies k estic operada, tambe va ser via submuscuar, i la incisio per les axiles.
Durant els primers tres dies despres de la intervencio, vaig estar k no podia fer gaire res, no podia fer força als braços, a part k tb em feien mal, mhavien dajudar a vestir, a rentar...pero despres va ser tot molt rapid, a mes k a partir del 3 dia ja em varen treure els drenatges k portava, k despres tb et sents mes lliure, pero tb has de vigilar ( normalment t'els treuen pasat les 48 h, pero jo encara sagnava i em van fer esperar un dia mes).
cada dia k pasava anava millorant, i ser pasat els 7 dies estava b, pero vigilant fent esforços, i ara desde fa 4 dies k ja practicament autonoma per tot, pero tb vigilant una mica, pero ja puc agafar el cotxe...tot segueix b, i la inflamacio dels pits mestar baixant.
Depen de la zona on et fa la incisio, perke si es en el cas meu, per les axiles, necesites mes temps de recuperacio, ja k com te dit els 3 primers dies ni pots fer servir els braços, vaya k than de mimarte.
I crec k si et fan la incisio pel voltant de lareola, la recuperació es un pel mes rapida, pk no afecta als braços.
I tb depen molt de cada persona, n hi han k tarden una mica mes a recuperarse k altres, es el mateix com el proces de cicatrització, nhi han k cicatrizen b i rapid, daltres mes lent.....no totes les persones soms iguals.
I tb per la feina k facis, per exemple si treballes en unes oficines, en que s'estar practicament gran part de la jornada asentada i sense fer gaires esforços, doncs en pocs dies et pots incorporar a la feina, (en canvi, no seria recomanable si es treballa en un lloc on requereix esforços, aixecar sobretot objectes per sobre de laltura dels pits.
De totes maneres seria bo k en parlesis amb el teu cirugià, et recomanara al millor pel teu cas!
Si necesites canviar opinions i preguntar coses ja saps estic aki, per ajudar!
Un peto!!!!